wordt centraal tussen de deelnemers geplaatst, en op een interactieve manier worden zo alle aandachtspunten van de winkel behandeld.
Op het einde van de training krijgen alle deelnemers een handige pocket mee met daarin tips & advies om de hotspots van uw winkel te bewerken, en te onderhouden.
Tijdens de coaching op de werkvloer worden deze hotspots stuk voor stuk aangepakt.
Welke Hotspots worden er behandeld?
Dit is afhankelijk van je winkel maar er zijn zeker enkele klassiekers zoals:
RetailHotSpots is de ideale combinatie van training en coaching voor een optimaal resultaat.
Nog 5 extra redenen waarom de retailhotspots training interessant voor je kan zijn: |
Je leest dagelijks iets over flagshipstores, beleveniswinkels, conceptstores, pop-up stores, funshoppen, de niet te stuiten kracht van E-commerce, de moeilijke tijd, crisis, enz. Maak van je winkel een beleveniswinkel zonder de grote investeringen. |
Speel in op de marktrealiteit: kies voor modern winkelen in een concurrentiële omgeving |
Leer klantgericht retailen. Meer aandacht voor je winkel zorgt voor meer aandacht voor de klant, en bezorgt je meer klanten = positieve vicieuze cirkel |
Dit is lange termijn denken en werken |
Klanten anno 2014 zijn emotioneel heel betrokken bij hun aankopen. Je bewijst hen, en jezelf, een dienst door hierop in te spelen. |
Copyright © EXEO bvba e-mail: steven.saenen @ retailhotspots.be